torsdag den 6. juni 2013

Elisabeth's fremskridt

Elisabeth har bedt mig om at lægge billede ind af hendes DJ, så langt som hun er nået nu:

Desuden skriver hun:

– Dear Jane har været med på ferietur, som foregik i bus til Rügen, så der blev god tid til at sy de blokke jeg havde forberedt med rining over pap, og sat op på små plader, jeg havde medbragt 18 blokke klar til sammensyning i en lille kasse, som pænt kunne stå på det lille bord der var til rådighed – nåede dog ”kun” at sy 11 blokke og så lidt stolper J må sige der er udfordring i de meget små dele, da de skulle ries på pap, ikke noget med at have neglene klippet for korte, stædigheden og tålmodigheden kom mig til hjælp– men hvilken opmærksomhed det medførte, der var næsten kø i bussen for at skimte, hvad det nu var for noget småt noget, der lige pludselig blev til noget meget større – så her ser I resultatet, som mine medrejsende også har nydt – og jo, jeg har holdt ferie og nød at blive vartet op, få gode oplevelser og være blandt hyggelige medrejsende.


Nogle efterlyser mulighed med stolper – jeg har valgt at lave sidestolper og en over- og underliggende stolpe på midterblokken og arbejder mig så videre ud derfra, tager den skønne DJ med næste gang den 19. juni.

Mange hilsner fra Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Det bliver flot, glæder mig til at følge de næste blokke

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig flot ud, sjovt som vores hobby kan vække opsigt på sådan en bus tur.

    SvarSlet